• بازدید بیش از شصت هزارنفر از موزه ملی ایران در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، بیش از شصت هزار نفر در ایام نوروز میهمان این موزه بوده اند.

پس از پایان ایام نوروز در موزه ملی ایران، پایش آمارها حاکی از ۶۰۵۱۷ نفر بازدید متشکل از ایرانی با رقم ۵۷۲۵۱  و نا ایرانی با رقم ۳۲۶۶ بوده است.

جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن اعلام این خبر افزود: اجرای برنامه های متنوع  ویژه نوروزی این موزه نقش بسزایی در جذب مخاطبان داشته و باعث شد تا مهمانان ساعاتی خوش و بیادماندنی را در موزه مادر کشور تجربه نمایند. وی تصریح کرد: اجرای موسیقی اقوام ایرانی در نوروزگاه این موزه و ایجاد فضای فرهنگی مفرح با الگوی ایرانی با استقبال ویژه مهمانان روبرو شد.

وی از دیگر عوامل موثر در جلب مخاطبان را اجرای موفق برنامه شبی با  موزه با حضور بیش از ده هزارنفر بازدیدکننده عنوان کرد و  افزود: نمایشگاه ” کشفیات چهاردهه باستان شناسی ایران” نیز با گستردگی به پهنای جغرافیای ایران و نمایش آثاری برای اولین بار، نقش مهمی در جلب رضایت بازدیدکنندگان داشته و اینکه  هم زمان امکان گردش در تاریخ و فرهنگ کشور هلند به واسطه برگزاری نمایشگاه “باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس” فراهم بود نیز تجربه متفاوتی را در نظر مهمانان رقم زد.

مدیر موزه ملی ایران در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و توام با سلامتی برای هم میهنان گرامی ازحضور گرم و صمیمانه علاقمندان و دوستداران موزه ملی ایران قدردانی کرد.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری