• بازدید رئیس موزه درنتس هلند و هیئت همراه از موزه ملی ایران

رئیس موزه درنتس هلند، هری توپان به همراه اعضای کلوپ اسپانسرهای موزه درنتس صبح امروز یکشنبه ۲۶اسفند ۹۷ از موزه ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران دکتر جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران و تعدادی از کارشناسان این موزه در این بازدید رئیس موزه درنتس و هیئت همراه را مشایعت کردند.

هری توپان و گروه همراه از موزه ایران باستان، نمایشگاه هنر سرزمین هلند و نمایشگاه چهاردهه کشفیات باستان شناسی ایران دیدن کردند.

رئیس موزه درنتس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید بخش های مختلف موزه ملی ایران و دیدن آثار تاریخی و آشنایی با فرهنگ غنی ایران گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توانسته ایم با موزه ملی ایران همکاری داشته باشیم.

وی افزود: تهران و شهر آسن فعالیت و همکاری های فرهنگی زیادی با هم داشته اند. ما به دنبال آینده ای هستیم که بتوانیم این فعالیت ها را بسط و گسترش دهیم.

هری توپان درخصوص برگزاری نمایشگاه ایران در موزه هلند و دریافت جایزه “اسکار موزه‌های جهان به ایران” گفت:

خوشحالیم از اینکه «جایزه بین المللی هنر‌های زیبا» که هم سطح جایزه اسکار است را دریافت کرده ایم. این رقابت بین ۹۴ موزه جهان بود، رقبای ما موزه های مهمی مثل موزه برلین، موزه متروپولیتن لندن و چند موزه دیگر بودند؛ واقعا باعث افتخار است این جایزه نصیب ما شد. این افتخار تنها متعلق به ما نیست بلکه متعلق به موزه درنتس هلند و موزه ملی ایران می باشد.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری