• بازدید وزیر گردشگری ونزوئلا از موزه ملی ایران 
علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا به همراه معاون گردشگری این کشور و معاون وزارت امورخارجه ونزوئلا، پیش از ظهرجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ از موزه ملی ایران دیدن کرد.
در این بازدید که محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی وزارتخانه و جبرئیل نوکنده رئیس‌کل موزه ملی ایران نیز حضورداشتند،  وزیر گردشگری ونزوئلا با دیدن آثار موزه ایران باستان همراه با توضیحات فیروزه سپیدنامه رییس این موزه با سابقه تاریخی و تمدنی کشورمان در دوران پیش از اسلام آشنا شد.
بخش بعدی موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران بود که با راهنمایی کرم میرزایی مورد بازدید علی پادرون و هیئت همراه قرار گرفت.
وزیر گردشگری ونزوئلا  موزه ملی ایران را  موزه‌ای فاخر و ارزشمند خوانده و گفت: این موزه نشان داد که ایران یکی از قدیمی‌ترین و با تمدن‌ترین کشورها در دنیا است و می‌تواند مورد علاقه بسیاری از گردشگران کشور ونزوئلا باشد.
علی پادرون در دفتر یادبود موزه ملی ایران چنین نوشت: بازدید از چنین موزه دیدنی که نشان دهنده تاریخ فوق العاده و تمدن ایران است، برای من باعث افتخار است.
خاتمه بخش این دیدار بازدید از نمایشگاه تابلو عکس های ” ۵۶ کاروانسرا در انتظار ثبت جهانی”  با مشایعت  محمد حسن طالبیان بود که بسیار مورد توجه علی پادرون قرار گرفت.
Scroll

ابزار دسترس پذیری