• دکتر مونسان: موزه بزرگ خراسان یک ظرفیت مهم فرهنگی است

معاون رییس جمهوری و  رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به مشهد مقدس سفر کرده است با حضور در موزه بزرگ خراسان از بخش‌های مختلف این موزه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید محمدرضا پهلوان مدیر موزه بزرگ خراسان توضیحاتی را در خصوص اهم فعالیت‌های این مجموعه به معاون رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

رئیس سازمان‌ میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت شهر مشهد و استان خراسان رضوی در حوزه تمدنی و میراث‌فرهنگی از موزه بزرگ به‌عنوان یک ظرفیت مهم فرهنگی در  این استان نام برد.

او گفت: «این موزه بسیار ارزشمند است و می‌تواند پایلوت اقدامات مهم فرهنگی در این استان باشد.»

معاون رئیس‌جمهوری افزود: «طراحی این موزه نیز زیباست و اقدام ارزشمندی در این استان با احداث موزه بزرگ ‌صورت گرفته و باید با اجرای برنامه‌های مهم و متنوع فرهنگی از ظرفیت این موزه بیش از پیش استفاده کرد.»

به نقل از میراث آریا مونسان خاطرنشان کرد: «این موزه دارای ظرفیت‌های بسیاری است و خود یک ظرفیت مهم فرهنگی در استان خراسان رضوی است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کرد.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، همچنین از نمایشگاه بقایای انسانی و اسکلت‌های ۵هزار ساله شهر سوخته که اخیرا به این موزه انتقال یافته است و همچنین از نمایشگاه گوهرسنگ‌های موزه بزرگ خراسان بازدید به‌عمل آورد.

<!–

–>

Scroll

ابزار دسترس پذیری