• تمدید زمان برگزاری نمایشگاه ” باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس”

به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران نمایشگاه “باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس” بر اساس توافقات بعمل آمده تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ تمدید و پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: موزه ملی ایران در راستای سیاست های جدید خود درصدد برگزاری نمایشگاه از آثار تاریخی فرهنگی موزه های سایر کشور ها در این موزه است و تداوم آن ها باعث تقویت تعاملات میان موزه ها به عنوان ارکان مهم فرهنگی هر کشور خواهد بود.

وی در ادامه افزود: همچنین به منظور پاسخگویی به درخواست های مکرر بازدیدکنندگان و علاقه مندان در صدد تمدید زمان برگزاری نمایشگاه ” باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس برآمده و پس از انجام رایزنی های مربوطه و کسب موافقت  موزه درنتس  این نمایشگاه تا تاریخ ۳۱ مرداد در ایران دایر خواهد ماند.

جبرییل نوکنده تصریح کرد: این نمایشگاه  که از دهم مهرماه ۱۳۹۷ گشایش یافته است تا کنون بیش از ۳۸۵۴۱ هزارنفر بازدید کننده داشته و  مشتمل بر بیش از ۴۲۰ قلم اثر تاریخی فرهنگی از سرزمین هلند بوده که در سه بخش مجزا: آثار باستانی، سرامیک و نقاشی معرف شایسته ای از تمدن درخشان و کهن این کشور است.

مدیر موزه ملی ایران همچنین افزود: بر اساس تصمیمات تازه ای موزه ملی ایران در صدد افزایش ساعت بازدید در روزهای پایانی هفته بوده؛   همچنین بازدیدهای ویژه و رایگان در ساعاتی خاص را در برنامه کاری و در دست تدارک دارد که متعاقبا به دوستداران این موزه اعلام خواهد شد.

نمایشگاه “باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس” همه روزه به استثنای دوشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری