• قدردانی رییس کل موزه ملی ایران از بازدیدکنندگان نوروزی

جبرییل نوکنده از تمامی بازدیدکنندگان نوروزی این موزه به پاس همکاری، همدلی و  رعایت ” شیوه نامه بازدید موزه ملی ایران در زمان بحران بیماری کرونا” تقدیر کرد.

جبرییل نوکنده رییس کل محترم  موزه ملی ایران ضمن اعلام این قدردانی گفت: موزه ملی ایران میزبان ۶۷۲۳ نفر گردشگر در نوروز ۱۴۰۰ بوده و از میان این آمار  ۹نفر به بازدید کننده خارجی اختصاص یافته است. وی افزود: بیشترین حضور مربوط به روز چهارم فروردین با ثبت ۷۴۱ نفر بازدید بوده است.

نوکنده تشریح کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در مقایسه با سال های قبل شاهد افت کمی بازدیدکنندگان بوده ایم . تمامی بازدیدها بر اساس نوبت‌های از پیش تعیین شده و بر اساس ” شیوه نامه بازدید موزه ملی ایران در زمان بحران بیماری کرونا ” صورت گرفته‌است و جا دارد بخاطر همدلی بازدیدکنندگان عزیز در حفظ و صیانت آثار تاریخی و همیاری در کنترل شرایط ویژه ای که ویروس کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده سپاسگزاری نماییم.

نوکنده در ادامه گفت: کارکنان موزه ملی ایران نیز در بخش‌های مختلف با حضوری مضاعف ، مهربان و همتی در خور تقدیر خود در روزهای تعطیل نوروز تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا استقبال شایان و مناسبی از میهمانان نوروزی بعمل آورند و بخصوص با توجه به شرایط متاثر از کرونا فضایی امن و مطمئن را برای بازدید علاقمندان مهیا ساخته و رضایت بیشتر فرهنگ دوستان را جلب نمایند.

وی از تلاش، پیش‌بینی،پشتیبانی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته همکاران خود در ارائه سرویس مطلوب به بازدیدکنندگان قدردانی کرد.

نوکنده در خصوص سایر فعالیت‌های نوروزی گفت: موزه ملی ایران در کنار بازدیدهای روزانه با تولید محتوی فرهنگی در  صفحات رسمی مجازی خود نیز فعال بوده تا همچون سال گذشته بخشی از محدودیت های بازدید موزه  ناشی از بیماری کرونا را جبران نماید.

رییس کل موزه ملی ایران در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و توام با سلامتی برای تمامی ایرانیان گفت : امیدورام بزودی بستر بازدیدهای فیزیکی موزه‌ها همچون گذشته مهیا گشته و در سایه سلامت شاهد حضور حداکثری علاقمندان فرهنگ و هنر در تمامی موزه های کشور باشیم.

Scroll

ابزار دسترس پذیری