• نشست تخصصی”موزه و وقف” در موزه ملی ایران

 بنا به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، به مناسبت پاسداشت دهه وقف و در حاشیه نمایشگاه “میراث وقف” نشست تخصصی “موزه و وقف” در موزه ملی ایران برگزار می شود.

این نشست در دو محور با حضور کارشناسان و موزه داران برگزار خواهد شد. محور نخست درباره موزه و وقف و طرح محتوایی مرتبط به آن سخنرانان   میر سید احمد محیط طباطبایی رئیس ایکوم ایران، رضا دبیری نژاد موزه دار و رئیس موزه ملی ملک و محور دوم موزه ها و مجموعه های موزه ای وقفی سخنرانان مهندس نوشاد رکنی رییس اداره اطلاعات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک با موضوع وقف نامه حاج حسین آقا ملک، دکتر مصطفی ده پهلوان استاد دانشگاه و رئیس موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران و رئیس سابق موزه مقدم با عنوان موزه وقفی دانشگاهی (موزه مقدم)، کرم میرزایی موزه دار و رئیس موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی معرفی آثار وقفی موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی موزه ملی ایران برگزار می شود.

این نشست را موزه ملی ایران با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته ملی ایکوم در ایران و کتابخانه و موزه ملک برگزار نموده است و ورود برای علاقه مندان آزاد است. زمان برگزاری نشست دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ در تالار اجتماعات موزه ملی ایران است.

 

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری