• همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، نمایشگاه “باستان شناسی وهنرتمدن سرزمین هلند” میزبان اصحاب رسانه شد.

نمایشگاه “باستان شناسی و هنر تمدن سرزمین هلند” صبح روز پنج شنبه ۱۷ مرداد ۹۸ همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، میزبان جمعی از فعالین عرصه خبر رسانه ها در حوزه گردشگری بود.

به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، این امر با همیاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و در ادامه برگزاری برنامه موفق و مبتکرانه “پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو” صورت گرفت که برنامه این هفته خود را به بازدیدخبرنگاران از موزه ملی ایران اختصاص داد.

مهدی سیف رییس ستاد گردشگری شهر تهران که خود نیز در این برنامه مهمانان را همراهی می کرد در آغاز بازدید، نمایشگاه های خارجی برگزار شده در طی سال های اخیر توسط موزه ملی ایران را نقطه عطفی برای جذب گردشگران و آشنایی شهروندان با فرهنگ و هنر سایر ملل ارزیابی کرد.

بازدید از مجموعه ایران باستان ادامه برنامه بود که در طی آن خبرنگاران مورد استقبال گرم فیروزه سپیدنامه مسوول این موزه قرار گرفتند، وی ضمن تبریک این روز به معرفی بخش ویژه نابینایان پرداخت.
سالن نشست موزه ایران باستان در حاشیه این مراسم شاهد نشست ساده و صمیمانه مهدی سیف با مهمانان بود.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران ضمن تبریک روز خبرنگار در گزارشی مختصر به تشریح و عملکرد برنامه های این ستاد و تبیین اهداف آن در رونق گردشگری پایتخت پرداخت.

وی در ادامه موزه ملی ایران را از مهم ترین نقطه های جذب گردشگری شهر تهران خواند و ضمن ابراز قدردانی از تلاش ها و حمایت های جبرییل نوکنده رییس کل موزه ملی ایران گفت: فعالیت سال های اخیر موزه مادر کشور منجر به ایجاد یک جریان طپنده در حوزه فرهنگی تهران شده و درتغییر نگرش شهروندان به موزه ها به عنوان مهم ترین نهاد های فرهنگی جامعه نقش موثری را ایفا کرده است.

سیف ادامه داد: تعامل صمیمانه این موزه و ستاد گردشگری شهر تهران بستر مناسبی برای آشنایی گردشگران این کلانشهر با فرهنگ و تمدن غنی ایران شده است.وی برگزاری دومین نمایشگاه عکس تهران در بهمن ماه سال ۹۷ در موزه ایران باستان را تاییدی بر این ادعا خواند.

روابط عمومی موزه ملی ایران با گرامیداشت مجدد روز خبرنگار یادآور می گردد نمایشگاه باستان شناسی و هنر تمدن سرزمین هلند به روزهای پایان نزدیک شده و فقط تا ۳۱ مرداد پذیرای علاقمندان خواهد بود.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش
https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری