• همکاری های نمایشگاهی بین موزه ملی ایران و برج میلاد

روز سه‌شنبه۸ مردادماه۱۳۹۸ مجتبی توسل مدیر عامل برج میلاد تهران با مدیر موزه ملی ایران در دفتر کار وی دیدار کرد. در این جلسه دو طرف در مورد همکاری‌های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه مذاکره کردند.

مدیر عامل برج میلاد اظهار داشت: با توجه به پتانسیل مجموعه برج میلاد و شمار قابل توجه بازدیدکننده داخلی و خارجی و توجه هیات مدیره به گسترش فعالیت های فرهنگی این مجموعه امیدواریم بتوانیم همکاری نزدیکی با موزه ملی ایران که از برترین و فعال ترین موزه های کشور در عرصه های مختلف است برقرار کنیم.

دکتر نوکنده نیز با استقبال از این رویکرد فرهنگی گفت: با توجه به تجربیات بین المللی موزه ملی ایران در امر برپایی نمایشگاه های موفق و سایر جنبه های فعالیت های موزه ای، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک نمایشگاهی از آثار موزه ملی ایران را در محل موزه برج میلاد که از استاندارد بالایی برخوردار است برپا کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این دو مکان از مجموعه های پربازدید شهر تهران هستند، همکاری متقابل بین آنها می تواند طیف گسترده ای از مخاطبان را به اهمیت میراث فرهنگی غنی کشور واقف و از این طریق علاوه بر آموزش در این حوزه، مشوق آنها در امر پاسداشت این میراث یگانه باشد.

لازم به ذکر است مجموعه برج میلاد تهران دارای دو موزه مشاهیر و موزه شهرداری تهران است.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری