• بازدید مسئولان سازمان میراث فرهنگی و دوستداران موزه ملی ایران از نمایشگاه ایران و ارمنستان

چهارمین روز نمایشگاه ایران و ارمنستان، خاطره یک سرزمین با استقبال پر شور گردشگران ایرانی و غیر ایرانی، دوستداران موزه ملی ایران و میراث فرهنگی، همچنین ۳ تن از مسئولان سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری همراه بود.
به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران در چهارمین روز نمایشگاه ایران و ارمنستان، مهدی عسگری و مهدی راستگو معاونان اداره کل حراست سازمان میراث فرهنگی با همراهی مهدی قاسم زاده رئیس حراست موزه ملی ایران؛ همچنین فرهاد نظری مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی سازمان میراث فرهنگی با همراهی یوسف حسن زاده رئیس اداره پژوهش موزه ملی ایران از این نمایشگاه دیدن نمودند.
همچنین گردشگران غیر ایرانی از کشور فرانسه و ایتالیا، گروه های آموزشی و دانش آموزی نیز در چهارمین روز نمایشگاه ایران و ارمنستان از این نمایشگاه بازدید داشتند. در میان گردشگران بازدیدی کننده امروز مجموعه موزه ملی ایران گروه گردشگر معلول و کم توان از کشور فرانسه مهمانان برجسته امروز موزه به شمار می رفتند. این گروه که پانزده روز در ایران اقامت داشته و به شهرهای شیراز، اصفهان، قم، یزد و… سفر خواهند کرد موزه ملی ایران را به عنوان مبدا سفر پانزده روزه خود در ایران برگزیده بودند.

 

 

Scroll

ابزار دسترس پذیری