• پیام تسلیت رییس کل موزه ملی ایران در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

جبرئیل نوکنده؛ رییس کل موزه ملی ایران، شهادت رییس جمهور و همراهانش را تـسلیت گفت. در مـتن این پیام آمده است:
شهادت حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رییسی؛ رئیس جمهور و دیگر همراهان را به  ملت شریف ایران و بویژه خانواده‌های گرامی آنان تسلیت می‌گویم، رحمت، مغفرت الهی و علوّ درجات این شهـدای خدمـت را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
بامداد دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ ایران در پی خبر شهادت دولتمردانی در راه خدمت به سوگ نشست و بر تقویم این سرزمین نواری از رنگ سیاه به یاد ماند. موزه ملی ایران اما دوشنبه دیگری به تاریخ یازدهم  مهر ماه ۱۴۰۱ را به نیکی در حافظه جمعی خود حـفـظ کـرده است، روزی کـه حـجـت‌الاسـلام  دکـتر سیـد ابـراهیم رییسی، رییس جمهور فـقید کـشور  در نـظارت سـتادی وزارت مــیراث فرهـنگی، گردشـگری و صنـایـع دستی  از موزه مادر کشور بازدید و در شکوه و عظمـت تمدن کهن سرزمین ایران لب به تـحـسین گشود و در همان روز دستور اجرای کامل “طرح توسعه موزه ملی ایران در میدان مشق” را صادر فرمود.
بر ما این حقیقت مسلم است بزرگ مردی از سرزمین خراسان، خادم علی‌ابن موسی الرضا که در سـالـروز  میلاد سرورش به دیدار حق شتافت به همراه دیگر یاران و همراهانش، همیشه‌ جـاوید در تاریـخ سـرزمین ایران خواهد ماند و ملت عزیز ایران نیز قدردان خدمات و مجـاهدت‌‌های آنان برای سربلـندی و سـرافرازی ایران است.

Scroll

ابزار دسترس پذیری