• افزایش ساعت بازدید از موزه ملی ایران در تابستان
رییس کل موزه ملی ایران از افزایش ساعات بازدید از موزه ملی ایران در روزهای آخر هفته فصل تابستان خبر داد.
جبرییل نوکنده با بیان‌اینکه ایجاد شرایط بهتر برای بازدیدکنندگان همواره در اولویت برنامه‌های فرهنگی موزه ملی ایران است گفت: موزه ملی ایران از این به بعد در روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پایان ساعت بازدید از موزه ملی ایران در فصل تابستان تاکنون تا ساعت بوده اظهار کرد: این افزایش ساعت در راستای ارتقاء سطح خدمات به بازدیدکنندگان است تا بتوانند ساعات بیشتری را در گالری های موزه ملی حضور داشته باشند.
نوکنده در ادامه بیان کرد:  از این پس موزه  ایران باستان و موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران روزهای پایانی هفته یعنی پنج‌شنبه و جمعه تا ساعت  ۲۰:۳۰  پذیرای حضور علاقمندان خواهند بود.
رییس کل موزه ملی خاطر نشان کرد: این افزایش ساعت بازدید مختص روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته بوده و صرفا تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.
این مقام مسئول بیان کرد:  امیدوارم با این اقدام دوستداران و علاقمندان موزه با فراغ خاطر بیشتری در روزهای پایانی هفته میهمان موزه مادر کشور بوده و اوقات خوش و مفیدی را در موزه ملی ایران سپری کرده و از آن لذت ببرند.
جبرییل نوکنده ابراز امیدواری کرد:  موزه ملی ایران تلاش خواهد کرد، تا با تدارک برنامه‌های ویژه‌ فرهنگی در روزهای پایانی هفته گامی در جهت معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی بردارد.
موزه ملی ایران با قدمتی نزدیک به نود سال، در مقام موزه مادر کشور معرفی  فرهنگ، هنر و تمدن کهن ایران را عهده‌دار بوده است، و نمایش آثار فاخر تاریخی و فرهنگی دردو موزه ایران باستان با بازه زمانی پارینه سنگی تا پایان دوره ساسانی و موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران از صدر اسلام تا پایان دوره قاجار این پیشنه غنی و  کهن را در معرض دید علاقمندان قرارداده‌اند.
موزه ملی ایران در شش ماه نخست سال از ساعت ۹ تا ۱۹ و شش ماهه دوم از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است. بر اساس تصمیمات جدید در فصل تابستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰  ساعت بازدید خواهد بود.
Scroll

ابزار دسترس پذیری