• افزایش ساعت بازدید موزه ملی ایران در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۱
به آگاهی تمامی علاقمندان و دوستداران موزه ملی ایران می‌رساند بنا به دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت میراث فرهنگی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ساعات بازدیداز موزه ملی ایران از  روز شنبه ۲۰ اسفندتا پایان روز ۲۸ این ماه در سال ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۹ اعلام می گردد. این افزایش ساعت جهت رفاه حال بیشتر بازدیدکنندگان صورت گرفته است.بازدید کنندگان گرامی توجه داشته باشند گیشه بلیت فروشی  ۴۵ دقیقه قبل  از پایان ساعت بازدید بسته خواهد شد.
ساعات بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ مقارن با ماه مبارک رمضان از همین وبگاه و صفحات رسمی موزه ملی ایران در شبکه‌های اجتماعی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
موزه ملی ایران، به عنوان یکی از  بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و قدیم‌ترین موزه کشور است، که بیشترین یافته‌های باستان‌شناسی حاصل از کاوش‌های علمی از دوران پارینه‌سنگی تا اسلامی در قالب دو موزه «ایران باستان» و «باستان شناسی و هنر اسلامی ایران» به نمایش درآمده است.  «موزه ایران باستان» شامل دو موزه «پیش‌ازتاریخ ایران» با آثاری از دوران پارینه‌سنگی قدیم تا اواخر هزاره چهارم پ‌م (یعنی از کهن‌ترین دوران تا پیش از ابداع نگارش) و در «موزه دوران تاریخی» آثاری از اواخر هزاره چهارم پ‌م (یعنی آغاز به‌کارگیری نگارش) تا پایان دوران ساسانی به نمایش گذارده شده است.
Scroll

ابزار دسترس پذیری