• بازدید از موزه ملی ایران روز شانزدهم مهر برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است

به‌گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران و به نقل از خبرگزاری میراث‌آریا، محمد خیاطیان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، امروز شنبه ۱۴ مهر  با اعلام این خبر افزود: با توجه به موافقت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علاقه‌مندان به موزه، روز دوشنبه ۱۶ مهر به مناسبت روز جهانی کودک می توانند به‌صورت رایگان از موزه‌های تحت پوشش این سازمان بازدید کنند. او افزود: در این روز بازدیدکنندگان به همراه کودکان (تا ۱۲ سال)، می توانند به‌صورت رایگان از موزه های تحت پوشش این سازمان بازدید به عمل آورند. خیاطیان گفت: روز جهانی کودک، فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی، هویت تاریخی و فرهنگ و تمدن ایران زمین است.

بنا به این گزارش؛ موزه ملی ایران همگام با سایر موزه های کشور و در راستای توسعه و ترویج گردشگری و ارج نهادن به کودکان، بازدید از موزه ایران باستان و موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران را در روز دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ رایگان اعلام کرد.

 شایان ذکر است موزه ملی ایران همه روزه به استثنای برخی از ایام سوگواری در بهار و تابستان از ساعت۹ تا ۱۹ و در پاییز و زمستان از ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان است.

نشانی: خیابان امام خمینی- ابتدای خیابان سی تیر- خیابان پروفسور رولن- پلاک ۱

تلفن: ۶-۶۶۷۰۲۰۶۱

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

 

 

Scroll

ابزار دسترس پذیری