• بازدید برخط موزه ملی ایران در نوروز

اهالی فرهنگ و هنر و دیگر علاقمندان می توانند در اولین روز از سال نو موزه ملی ایران را از طریق وبگاه آپارات با حضور کارشناسان به صورت زنده بازدید نمایند.
جبرییل نوکنده رییس کل موزه ملی ایران در این باره گفت :با توجه به شرایط ویژه امسال و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با گسترش ویروس کرونا طی هماهنگی صورت گرفته امکانی فراهم شده تا هموطنان گرامی روز اول فروردین ساعت ۱۵ تا ۱۶ در خانه های خود میزبان موزه ملی ایران باشند. این اقدام در پی رویداد ” # موزه _ ها_ را _ در _ خانه _ ببینیم” صورت گرفته که بر اساس آن مردم عزیز می توانند هر روز یک موزه را از ساعت پانزده تا شانزده به صورت پخش زنده از وبگاه آپارات مشاهده نمایند. علاقمندان می توانند روز اول فرودین موزه ایران باستان و موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی ایران را از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به صورت زنده بازدید نمایند.
جبرییل نوکنده با آرزوی سالی خوش برای همه ایرانیان خاطر نشان کرد: امیدواریم با گذر از بحران پیش رو و مهار بیماری شیوع یافته به زودی میزبان بازدیدکنندگان گرامی در موزه ملی ایران باشیم و همچنین اجرای این برنامه فرصتی باشد تا بتوانیم مانند سایر موزه های جهان در فضای مجازی نیز حضوری پررنگ و چشمگیر داشته باشیم و یدین ترتیب گام و بستر مفیدی در معرفی فرهنگ ، هنر و تمدن غنی ایرانی داشته باشیم.
بازدید برخط از موزه ها با آدرس www.aparat.com/itoofiran میسر خواهد بود.

Scroll

ابزار دسترس پذیری