• بازدید موزه ملی ایران از سر گرفته ‌می‌شود

بازدید موزه ملی ایران از سر گرفته ‌می‌شود

به اطلاع تمامی دوستداران و علاقمندان می‌رساند با توجه به دستور اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، موزه ملی ایران با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ویژه بازدید از موزه‌ها در زمان همه‌گیری بیماری کرونا بازدیدهای خود را از سر گرفته است.
بر این اساس ساعت بازدید  ۸:۳۰ تا ۱۷ تعیین شده و بازدید بر اساس جدول زمانبندی نوبت‌های بازدید صورت می‌گیرد.
بازدید این روزها  با توجه به بحران بیماری کرونا محدودیت های در پی داشته و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و همچنین صیانت آثار موزه ای شیوه‌نامه ویژه بازدید در موزه ملی ایران اجرایی می شود. ضروری است کلیه بازدیدکنندگان پیش از مراجعه به موزه ملی ایران این شیوه‌نامه را در وبگاه موزه ملی ایران به آدرس Irannationalmuseum.ir دقیق مطالعه کرده و  موارد آن را حین بازدید رعایت نمایند همچنین از بازدیدکنندگان گرامی درخواست می‌شود نسبت به بازدید در مسیرهای از پیش تعیین شده و به نشانه گذاری‌های نصب شده اهتمام ورزند.
موزه ملی ایران ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی ایرانیان، یادآور می‌گردد،خروج از بحران کرونا نیازمند همکاری و مشارکت تمامی اقشار جامعه بوده و در حوزه بازدید از موزه ها نیز انتظار می رود بازدیدکنندگان توجه لازم به این امر را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تلقی کرده در حفظ و حراست  از میراث فرهنگی و پیشگیری از گسترش این بیماری موزه‌ها را یاری نمایند.

Scroll

ابزار دسترس پذیری