• برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران دوران اسلامی

پیش از ظهر چهارشنبه ۶ شهریورماه ۹۸ کارگاه آموزشی آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران دوران اسلامی در موزه ملی ایران برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران در دوران اسلامی با محوریت مجموعه آثار  موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی و به همت اداره معرفی آموزش و بنیاد نخبگان استان البرز برای تعدادی از اعضا این بنیاد برپا شد.

شروع این کارگاه با سخنرانی کرم میرزایی رئیس موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی موزه ملی ایران در تالار نشست های تخصصی ایران باستان آغاز شد؛ وی ابتدا به معرفی موزه ملی ایران و پیشینه آن اشاره کرده و پس از آن به مختصری از دوره های اسلامی ایران و ویژگی های اجتماعی و فرهنگی هر دوره با بهره گیری از آثار مجموعه پرداخت.

ادامه برنامه با بازدید آموزشی شرکت کنندگان دوره مذکور از موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی همراه با فرناز عباسی فرد کارشناس راهنمای این موزه همراه بود.

شایان ذکر است مجموعه موزه ملی ایران در راستای برنامه های معرفی و آموزشی خود آماده است تا با برگزاری کارگاه های مدون آموزشی زمینه آشنایی مخاطبان و گروه ها را برای شناخت تاریخ، فرهنگ، و هنر ایران را فراهم ساخته و گامی مهم در زمینه کاربردی کردن آموزش ها و انتقال مفاهیم تئوری به میدان تجربه، عمل برداشته باشد.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش
https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری