• حضور معاون وزیر در موزه ملی ایران و استقبال از نوروز

علی طلوعی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیات همراه، روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ طی نشستی در خصوص آمادگی موزه ملی ایران برای استقبال از نوروز، ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ و بررسی مسائل اداری و مالی موزه ملی ایران با جبرییل نوکنده رییس کل این موزه دیدار داشت.

 این جلسه در باب آمادگی زیرساخت‌های مناسب نوروز، پیش‌بینی اعتبارات لازم برگزاری رویدادهای نوروزی، تامین نیروی انسانی به منظور ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان بحث و تبادل نظر شد. معاون توسعه مدیریت و منابع نیز با تاکید بر جایگاه ویژه موزه ملی ایران و حفظ شانیت آن با دقت نظر برای رفع موانع رهنمودهایی را ارائه طریق داد.

همچنین در این نشست که به منظور تقویت تعامل  و ارتباط با حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه تشکیل شده بود، مدیران کل این حوزه علیرضا مسافر مدیرکل پشتیبانی و رفاه، حسین رزاقی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، فرشته بالایی صومعه ذیحساب و مدیر کل مالی، رضا خدایار مدیر کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری، علیرضا طالبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی و از موزه ملی فریدون بیگلری معاون فرهنگی، امید کمالوند معاون اجرایی، طیبه فرخی عامل ذیحساب و نینا رضایی رییس اداره معرفی و آموزش نیز حضور داشتند.

Scroll

ابزار دسترس پذیری