• برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست موزه ملی ایران

 به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، صبح روز سه شنبه یکم آبان ۹۷ مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست موزه ملی ایران با حضور جواد جهانبانی (مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حراست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)، مهدی عسگری (معاون اداره کل حراست سازمان)، جبرییل نوکنده (مدیر موزه ملی ایران) و جمعی از مسئولین و کارکنان موزه ملی ایران برگزار شد.

  در این مراسم ابتدا دکتر جبرییل نوکنده ضمن خوشامدگویی به حضار اظهار داشت: در طول یک سال گذشته چهار نمایشگاه خارجی در موزه ملی ایران برگزار شده است. کسانیکه در حوزه برپایی نمایشگاه فعالیت دارند میدانند که موضوع نمایشگاه بین المللی کار پیچیده ای است که نیاز به هماهنگی های دستگاهی و فرادستگاهی دارد و حراست و یگان حفاظت در یکسال اخیر در این زمینه کارنامه بسیار خوبی داشتند. وی در پایان ضمن تشکر از مهدی قاسم زاده (مسئول حراست اسبق موزه ملی ایران) و آرزوی موفقیت برای ایشان ، ابراز حمایت خود و مجموعه را از جناب محمد پورجعفری اعلام نمودند.

درادامه جواد جهانبانی، مدیر کل حراست سازمان میراث فرهنگی ضمن قدردانی از دکتر نوکنده بابت برگزاری این مراسم گفت: عملکرد مثبت حراست موزه ملی ایران جای خوشحالی و سربلندی دارد. ایشان در ادامه به وظایف اصلی حراست پرداخته و افزود:  حراست پنج وظیفه اصلی حرمت، رضایت، اعتمادسازی، سلامت وسالم سازی، توجیه و تذکر را به عهده دارد.  جهانبانی در ادامه ضمن تشکر از مهدی قاسم زاده افزود: طی این مدت ایشان رویکردی مناسب و درست داشته اند و برایشان آرزوی توفیق می نماییم و ضمن خوشامدگویی به آقای پورجعفری آرزوی موفقیت در این جایگاه را برایشان داریم.

مهدی قاسم زاده نیز در سخنانی از همکاری و همراهی مسئولین و همکاران موزه ملی ایران در طول دوران مسوولیت‌اش تمجید و قدردانی کرد و گفت: سعی کرده ایم در این مدت چند رویکرد مثبت ارائه دهیم که مهمترین آن اخلاق محوری بود. وی در ادامه افزود: برگزاری چهار نمایشگاه خارجی موفق در موزه ملی بی سابقه بوده و خوشحالم از این که بنده نیز در این موفقیت سهم اندکی داشته ام.  وی از مدیران و همکارانی که بیشترین همراهی و همکاری را با وی در دوران مسئولیت داشته‌اند تشکر نمود.

  سخنران آخر در این مراسم محمد پورجعفری بود که گفت: خدا را شاکرم این افتخار نصیبم شد تا مدتی را در کنار خانواده موزه ملی ایران باشم. وی ضمن تشکر از جواد جهانبانی و دکتر جبرییل نوکنده اضافه کرد بابت حسن اعتمادی که به اینجانب داشته اند سپاسگزارم؛ امیدوارم بتوانم یک مشاور امین برای مدیران و همکاران باشم.

  در پایان این مراسم مشاور رئیس و مدیرکل حراست سازمان میراث فرهنگی، معاون اداره کل حراست سازمان، مدیر موزه ملی ایران و مدیران موزه ملی ایران با اهدای لوح و هدایایی از زحمات مهدی قاسم زاده مسئول پیشین موزه ملی ایران  تقدیر و تشکر نمودند. پس از پایان این مراسم مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حراست سازمان و همراهان به همراهی دکتر نوکنده از مخازن موزه ملی ایران بازدید کردند.

وبگاه موزه ملی ایران در پیام رسان سروش

https://sapp.ir/irannationalmuseum.official

Scroll

ابزار دسترس پذیری