• صالحی در بازدید از موزه ملی ایران:زبان هنر صلح و آرامش را به جهان بازمی‌گرداند

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۹۷ از مجموعه موزه ملی ایران بازدید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی موزه ملی ایران، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، از آثار دوره‌های پارینه‌سنگی، پیش از تاریخ و دوران تاریخی موزه ایران باستان بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی که با استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران مواجه شده بود، گفت‌وگوهای نزدیک و صمیمانه‌ای را با بازدیدکنندگان و مخاطبان موزه انجام داد.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین ضمن استماع صحبت‌های راهنمایان بخش‌های مختلف موزه ملی درخصوص آثار به نمایش درآمده؛ سئوالات تخصصی را راجع‌به آثار موزه ملی مطرح کرد که همین امر نشان از دغدغه خاطر او به وجوه مختلف آثار فرهنگی‌تاریخی سرزمین ایران است.

صالحی در بازدید از موزه ملی ایران، از نمایشگاه «لوور در تهران» و نمایشگاه «به من نگاه کن» مجموعه عکس‌های مرحوم عباس کیارستمی که در موزه دوران اسلامی دایر است نیز بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان ضمن اشاره به نقش مبادلات فرهنگی در توسعه جهان امروز یادآور شد: «زندگی کردن در صلح و آرامش جهانی، گم‌شده بشر امروزی‌ است و زبان هنر که زبان مشترک همه انسان‌ها در تمام جهان است کوشش می‌کند تا دوباره صلح و آرامش را به جهانی برگرداند. اما متأسفانه برخی سیاستمداران برای بزرگ کردن اختلافات برمی‌دارند و به اختلافات دامن می‌زنند.»

Scroll

ابزار دسترس پذیری